Sunday, May 8, 2011

Panass beb..


Utusan meloyer nak kena saman lagi . pengasut no satu di malaysia dari dulu kini dan selamanya.

Pertubuhan National Evangelical Christian Fellowship (NECF) bersama Global Day of Prayer, Marketplace Penang dan Penang Pastors Fellowship menegaskan dakwaan terhadap komuniti adalah pembohongan dan telah pun menafikan dakwaan blogger berkenaan malam kelmarin.

Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi juga menafikan dakwaan kononnya beliau menganjurkan pertemuan paderi dari seluruh negara, yang didakwa turut membincangkan agenda menjadikan Kristian sebagai agama rasmi Persekutuan, sekali gus melantik Perdana Menteri dalam kalangan penganut agama itu.

Menurut wakil rakyat DAP itu, beliau hanya menghadiri majlis kesyukuran yang diadakan secara tertutup untuk paderi-paderi tersebut sebagai tetamu.

Petang semalam, DAP menolak laporan Utusan Malaysia yang mendakwa parti itu berkonspirasi dengan pemimpin-pemimpin Kristian untuk mengambil alih Putrajaya dan menggugurkan status Islam sebagai agama rasmi negara ini.

Inilah sikap utusan dengan sengaja untu timbul masalah diantara kaum dan agama . perkasa pula menjadi pakturut ..

Diminta polis perlu siasat supaya pekara ini menjadi iktibar pada semua golongan yang sempit akal dan busuk perut supaya cakap siang pandang-pandang , cakap malam berbisik-bisik ke telinga sampai stim..... hahahahaha

No comments:

Post a Comment