Monday, June 6, 2011

Taniah Pewakilan Pas Yang Mampu Mengecewakan Umno Dalam Pemilihan

Dalam pemilihan kepimpinnan Pas baru-baru ini telah berjaya untuk mengecewakan musuh politik dengan pewakilan memenangkan atau memilih kepada seteru pihak lawan .


Nampaknya Umno paling kecewa dari calon-calon yang tumbang dalam pertanding di pemilihan kepimpinnan parti Pas melalui lidah-lidah utusan mereka nampak sangat kecewanya mereka ..

hahahaha..


Dalam parti pas menang dan kalah tidak menjadi topik utama kepada akar umbi , yang penting dasar parti terus di jaga dan di pertahankan walaupun dengan selogan yang berlainan " Negara Berkebajikan " usaha untuk mengislamkan cara yang didahulukan supaya rakyat mengenali tuntutan Islam yang sebenar .


Bagi pihak lawan sentiasa tidak senang hati pada apa yang terjadi kepada parti ini . Melalui laporan-laporan mereka sentiasa menanamkan bibit-bibit mengadudomba atas kemenagan terutama kepada pemimpin pilihan mereka . Seolah-olah Pas salah satu dari komponen parti mereka ..


Kesungguhan PAS untuk mengantikan Umno semakin menjadi kenyataan dengan barisan kepimpinan terbaru dan di bantu oleh para ulamak di belakang dan di hadapan untuk mara ka putra jaya dengan kekuatan yang ada dikalangan semua lapisan peringkat dengan satu matlamat untuk menjatuhkan kesombongan musuh terlebihdahulu..


Dan ai juga memberi banyak tekannan terhadap golongan yang cuba untuk memecahbelahkan kekuatan Pakatan Rakyat untuk menempuh pilihan raya umum ke 13 kali ini.


Lapisan muda juga sudah bersedia untuk memecu kearah yang dinantikan untuk mengambil alih putra jaya (Pusat) supaya rakyat lebih selesa dengan pentabiran baru.

No comments:

Post a Comment