Tuesday, June 7, 2011

Apa Salahnya DS Abdul Hadi Awang Di Angkat Sebagai PM .

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Aziz menggambarkan PAS dan presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai oportunis dengan cuba meletakkan dirinya sebagai pengganti kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan bakal perdana menteri.



Awal lagi Menteri di jabatan perdana menteri sudah membuat kesimpulannya . Bahawa Haji Hadi cuba mengintai kerusi PM .

Bukan apa ini cuma untuk melaga-laga diantara Pas , Pkr dan Dap dengan niat untuk menabur rasa tidak puas hati dikalangan gabungan parti Pakatan Rakyat .
Sekiranya pemimpin dan ahli dikalangan gabungan pakatan rakyat tidak matang dengan gaya politik lawan maka akan goyahlah dan lemahlah ikatan yang dibina oleh rakyat yang mahu pembaharuan di peringkat pusat dan negeri dan ingin menumbangkan Umno/BN.

Dengan mengagap Tuan Guru Haji Hadi Awang membuka laluan sebagai Perdana menteri Malaysia ke 7 .. Pada pemikiran rakyat apa salahnya asalkan bukan dari parti Umno/BN.
Nazri Aziz juga berkata saya sendiri rasa beliau tidak mampu untuk itu (PM). Beliau cuba meyakinkan DAP bahawa harimau bintang sudah menukar tompoknya," katanya.

Ni nak habaq kat ko Nazri woi.. bukan ko yang akan pilih siapa yang bakal menjadi PM . Itu hak rakyat . Ko pun belum tentu boleh kekal menjadi MP nanti sekiranya rakyat ingin pembaharuan.

Jaga kawasan ko dulu sebelum di nafikan oleh rakyat kelak. jangan suka jadi batu api ..

No comments:

Post a Comment