Sunday, January 8, 2012

MB: Isu Hasan Ali hanya dibincang selepas 9 Jan

SHAH ALAM - Sebarang tindakan dan isu-isu yang membabitkan Exco Hal Ehwal Agama, Adat-Adat Melayu, Infrastruktur Negeri, Datuk Dr Hasan Ali hanya akan dibincangkan dalam mesyuarat kepimpinan Pakatan Rakyat (PR) selepas keputusan mahkamah terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim berkata, buat masa kini tumpuan PR hanyalah kepada keputusan mahkamah berhubung kes membabitkan Anwar berbanding kenyataan yang dikeluarkan Hasan Ali.
“Perkara ini dalam politik akan sentiasa dibincangkan buat masa ini namun fokusnya ialah keputusan mahkamah terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
“Kenyataan Dr Hasan terhadap kepimpinan PR akan diambil kira tetapi ia sudah tentu boleh diselesaikan oleh Pas dan PR dan semua itu akan dilaksanakan selepas 9 Januari nanti,” katanya.
Sumber - Sinar Haran Online

Apakah sebenarnya Yang dimahukan oleh Datuk Dr. Hasan Ali yang semakin menyerlahkan diri dari pandangannya jauh dari kesatuan yang di capai oleh Pakatan Rakyat sebelum ini..
Apakah beliau mahu menanam persepsi yang akan menghasilkan pepecahan dikalagan ahli pakatan rakyat dalam memperjuangkan keadilan dalam system
pemerintahan di negara ini .
http://youtu.be/d-SG5PlWfa0
Ikuti pandangan beliau sumber dari Sinar Harian Online
Sekiranya beliau sendiri di fitnah sedemikian rupa , adakah beliau masih berpendapat seperti apa yang beliau kata kan sekarang ni .. Ini isu fitnah .!!! apakah kita mampu untuk berdiam kan diri sahaja. ???

No comments:

Post a Comment