Friday, January 13, 2012

LEMBUT GIGI DARI LIDAH..

Polis hari ini memberi amaran kepada orang ramai supaya jangan membuat spekulasi mengenai identiti dalang tiga letupan buatan sendiri dekat kompleks mahkamah Kuala Lumpur di Jalan Duta Isnin lalu, sejurus selepas keputusan kes Liwat II diumumkan Isnin lalu.

Habis tu apa tindakan polis terhadap surat khabar umno yang memetik satu sumber polis yang menyatakan bahan letupan itu dibawa masuk oleh peserta perhimpunan 'Bebas Anwar 901 Ini sudah mendahului siasatan polis... ?


Macam mana rakyat nak bekerjasama dengan pihak berkuasa untuk menghapuskan jenayah di dalam negara , sedangkan mereka tidak berlaku adil dan saksama di atas apa yang mereka katakan .


Kita mahukan polis benar-benar siasat siapakah dalang disebalik letupan yang berlaku dekat kompleks mahkamah Kuala Lumpur di Jalan Duta Isnin lalu, sejurus selepas keputusan kes Liwat II diumumkan Isnin lalu. Supaya negara kita benar-benar selamat dari ancaman dari golongan pelampau yang cuba merosakan demokrasi dan keamanan negara yang kita kecapi selama ini .. dengan kesabaran rakyat yang mahukan keadilan dalam semua pentabiran dalam peringkat negeri mahupun pusat sudah pasti demokrasi akan kita rasai dengan lebih terbuka dan saksama sekiranya sesuatu berlaku terhadap rakyat atau pun pemimpin hendaklah sama sahaja..

No comments:

Post a Comment