Sunday, March 27, 2011

Sejak Bila Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik Bukan Orang Umno..

Video lucah yang panas di perkatakan di tanah air kita bukan konspirasi Umno kata Datuk Seri Najib Razak. Persoalannya sejak Bila Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik keluar umno..? adakah beliau juga bukan orang Umno ..? Kantoi lagi.. macam mana ni tak mengaku ahli parti sendiri ke..

Bila undang-undang kita ada pindaan berkenaan seseorang atau pesalah yang menyebar & menayang video lucah terlepas dari kesalahan perlakuan tersebut..?
Ini menandakan ada yang tak betul dalam isu kontroversi video lucah ini , nampak sangat hanya untuk memerangkap seseorang bukan untuk menjelaskan kebenaran...

Perdana Menteri yang juga Presiden UMNO, berkata apa yang penting sekarang ialah menyiasat ketulenan rakaman video itu kerana ia adalah perkara pokok, manakala keputusan sama ada mahu membentuk suruhanjaya bagi menyiasat perkara berkenaan terletak pada kerajaan. Link

Adakah hanya mahu mengetahui ketulinan video semata-mata sedangkan pelakon watak tersebut hanya mirip Anuar..? Sedangkan penyebar dan penayang video tersebut tidak lansung di sentuh oleh PM .
Adakah menjadi salah kepada orang yang menjadi mirip kepada watak pelakon tersebut yang menjadi mangsa keadaan sepaya diambil tindakan undang-undang..

Kalau macam tu bahaya la bagi orang yang mirip seperti pelakon video lucah yang lain ...

No comments:

Post a Comment